BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 19, 2010

ari raye aji y ke4...
nape ek??makin besar makin x best raye...
nk kata x dpt duit raye aku still dapat coz x keje lag..hahaha..
ntah la...
first raye..flu menyerang aku..
tensen giler...
modd raye lgsung x de..dok terperap kt umah layan perasaan...
anak buah rmai y blik,teringt zman kecik2 dulu...
ade anak buah aku sma perangai mcm aku..
klakar kan..hahaha..hadoii...
sbnr nye aku x suke lgsung nk lyn budak2 kecik
mmg x suke...
tp bila pk2 blik..aku kena suke gak kt budak kecik..
nnti aku ade anak x de sape suke baru taw..hahaha

*pg td bgun jer tido trus kemas umah..
pas kms umah,tlg mak masak..
aku x suke tgk umah bersepah n ade habuk..mmg pantang!!
nasib baik lah aku ni rajin kan??hahaha..

*kesian die demam..
makan x selara...
aku nk jmpe die...arghhhh!!!
harap die memahami..

0 comments: