BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 30, 2010

mlm tnpa diet...OMG!!!

tadi aku seharian berlapar..
konon2 nyer???
diet???
hahahaha...
aku x mkn pape..
just biskut n air...

perot : adoii!!!laparnye...
hati   : sabar la skrg kan tgh diet...
perot : ok2 aku try tahan..
hati   : bgus2...

mlm tiba....

abg ipar ajak mkn luar...
hati berkata : wahhh!!!
seronok nye..
perot tgh lapar giler babeng nih...

aku cpt2 ciap...
hati  : x yah la g skrg kan tgh diet...
adoiii!!!
mcm mane nih???
serabut jap!!!nk ikot ke x nih...
ps2 wt kputusan...
rugi lak aku x ikot...
mane taw menu mlm nih peberet aku...
huhu...
skali skale mkn mlm x pe..
x gemok kot..
hope so!!!

g jugak akhirnye...
smapi jer trus cri meja y bersih..
cerewet giler.
rmai org seyhh!!
nasib baik aku smart mlm nih..
agegegee...
abg ipar aku order satay...
ok satay!!!
satay ayam n daging..
taw2 je aku ngidam..hak2...



x ckup ngn sate..
order nasi lak...
haishhh!!!
menu : nasi puteh+ikan siakap swet sour+kailan ikan masin+smbal belacan+tom yam cmpur+telor dadar...
air semestinya carrot susu laici..peberet..
nih la rahsia kulit muke aku bersih n licin..
hihihi...(riak sungguh)..
makanan smpai..
fuhhh!sgt selera..
dah lama aku x mkn nasi...
makan smpai kenyang...


pg sok aku kena bgun awl n exercise!!!

0 comments: