BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 26, 2010

SaWaH PaDi@BeNdaNg

#eemmm...
sbb aku suke tgk bendang..
lepak petang2 mghirup udara segar..
angin lak sepoi2 bahasa..
ms 2 lah aku akan melayan perasaan..
hihihi...
perasaan ape???
teettt!!!
bila aku  bosan2 aku suke lepak kt sawah padi atau pntai..
bila lepak kt tmpt mcm ni..
leh tenangkan fikiran aku..
teringt kisah2 lama..
mngenang nasib diri..
pk msa depan..
mcm2 la...
kt sg besar sawah padi ni cntek...
mcm kt klntan..
best nye r kalu dpt umah kt tepi sawah padi..
bgun pg tgk sawah..
sejuk jer mata memandang..
mendamaikan jiwa..
bila aku tgh sedih2 aku suke g tmpat2 y tenang..
n bila aku tgk tensen..
aku suke g tmpat y bising2 n rmai org..
lagi bising lg aku puas...
hahaha...
ngok ngek kan???

#makin berisi makin menunduk....


 

0 comments: