BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 24, 2010

#KoNvOkeSyeN@PiCC#

ni citer pasala akak aku knvo ok..
bkn aku..
akak aku y sorang ni aku rasa dah 2 kali die knvo..
masuk nih dah 3 kali...
first stam,pas2 ukm dan y k3 kpli...
tahniah kak yantiey safia...
die ckp nk amik master lak..
adoii!!
x penat ke blaja akak???
belajar dan terus belajar...
aku lak bru sekali knvo...
masa kt poly dulu..
insyaAllah thn depan aku knvo lg..yeye...


#23.11.2010@10.30pm..
aku ckp dlm hati..
sok nk g knvo kak safia..
tp aku x de kasut nk pkai..
mcm mane ek???
eemm...
parent aku x dpt g coz ade hal..
ini bermakna aku n tunang k.safia (zin) lah kena masuk dlm dewan..
nasib baiklah zin ade bw kasut lebih..
mls pkir pjg..
pkai jelah..
janji leh masuk dewan..hihi..

#24.11.2010..
bgun awl pg..
kol 6.30am dah gerak dah dr rawang..
tkot jem...
smpai kol 7.30am...
masuk dewan mulalah mata aku ngntuk...
mguap x yah ckp la...5 minit sekali..hahaha..
dlm dewan ade persembahan koir,nasyid n gamelan...

mmg bosan giler dok dlm dewan 2...
layan jela...
lps bis mjlis knvo sesi bergambar lak..
akulah y jd photographr..
huh sgguh cntek2 pic aku snap...
aku mmg minat nk jd photographr..
aku dah keje nnti aku nk bli cmera y canggih2....
x kesah la canon ke nikon..
janji meletop!!!



#sebelum blik lepak alamanda..
konon2 nk shoping moping..
duit x de jgn nk byk ckp..
jalan2 cri mkn n jalan2 cuci mata sudeyyy...
hihihi...





0 comments: