BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 26, 2010

wangi nyer!!!

sape wangi??
akukah??
of course la...
org suke kumpul minyak wangi..
mstilah sentiasa wangi...
hobi aku byk...
salah 1 nye kumpul minyak wangi...
lalalala..
aku nih jns pntang jmpe minyak wangi y aku suke..
msti aku beli...
name jer minyak wangi..
tp ade gak y busuk...
knp aku ckp busuk??
sbb bau die terlalu kuat..
smpai menusuk idung..
lain org lain idung...

#setakat ni aku dah kumpul hampir mencecah 20 botol..
ehem2..
x kira ape jenama sekali pon..
kalu aku dah suke aku akan beli..
setiap hari aku akan pkai perfume y berlainan..
ikot moood la katakan..
pkai perfume stiap kali nk kuar n selepas mandi...
dok umah sekalipon..
hahaha..
lg 1..
sebelum tido aku suke pkai minyak wangi..
bila dah wangi..
org sebelah suke..
tido pon lena..
hik2...
mlm2 kalu tido cmpem x kena geget nyamuk..
sbb nyamuk x suke org y wangi2 nih..
tido lena tak digangu nyamuk...

#saya dak wangi & die dak mucuk...

0 comments: