BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 21, 2010

~Kenduri Kawen~

*da start cti skolah nih mulalah kenduri sni kenduri sna...
msti org2 y nk kawen nih menunggu cti skolah tiba..
x thn r 2..hak2...
td aku g knduri kawen umah sedara aku..
pergi br3 je...
aku mak n ayah...
skrg aku y berkuasa kt umah sbb adik aku ikot k.ita blik rawang...
aku x penah g umah sedara y sorang nih..
igtkan dekat..
huh jauh giler...
ikot jln kg...
terkejut aku td, tb2 vavi melintas..
nasib baik x xcident...
selamat...
vuduh punye vabi la...
konon2 dah lega..
tiba2 nmpak ular itam lak kt tgh jalan nk melintas jugek.
huh byk tol vinatang meyambut kedatangan kiteorg...
antara binatang y aku jmpe td LEMBU, BABI & ULAR..
ape mknenye kalu ade binatang melintas ek???
sejam setengah baru smapi umah pngantin...
aku lemah btol bab salam2 nih...
berat jer tgn nk angkt...
tmbh2 sedara2 y x knl...
aku pon wt x taw jela...
dah siap makan..
g tgk pengantin...
Perghhh!!!Pink siot...
mmg tema pink..
pelamin+bilik+baju+meja makan...
airr pn pink..
mmg jambu...hahahah..
ayah aku mmg pyh nk blik sbb die mmg suke berborak..
adess!!!
penat tggu..
ade sedara aku tye aku nih y bongsu ker???
hahahaha..
almaklumlah muke jambu..
perasan r pulekkk...
smpai umah teros tido kepenatan...
Zzzzzzz.....

0 comments: